• 🚚 1-3 DAGARS LEVERANS
✔️ FRI FRAKT ÖVER 499:- ✔️ BETALA MED SWISH ELLER KLARNA

Vanliga frågor

Var kan jag se min beställning?
När du lägger en beställning hos oss skickar vi ett e-mail med en orderbekräftelse. Kontakta oss om du saknar din orderbekräftelse så skickar vi den på nytt till dig.

Jag saknar min faktura från Klarna för min beställning.
Fakturor från Klarna skickas till den e-postadress du angav för din beställning. Kolla i skräpposten så det inte hamnat där. Annars kontakta Klarna.

Vilka betalningsalternativ finns det?
Vi använder oss av Swish samt Klarna Check Out med alternativen faktura, konto eller kort.

Kan jag beställa om jag bor utomlands?
I dagsläget levererar vi endast inom Sverige

Varför fungerar inte min rabattkod?
Om du har en rabattkod som du vill använda dig av, klickar du på länken ”Lägg till rabattkod” i kassan. Det är viktigt att du skiljer på stora och små bokstäver när du skriver in koden. Fungerar det fortfarande inte, kontakta oss på [email protected]

Är det säkert att handla hos er?
Ja. Klarna använder sig av SSL (Secure Socket Layer) vilket innebär att alla beställningar som genomförs hos oss är krypterade. Det innebär att Tia Group AB inte har tillgång till kortnummer eller annan känslig information. Vid ytterligare frågor angående SSL ber vi dig kontakta Klarna.

Vilken leveranstid har ni?
Vanligen har du din beställning 1-3 vardagar efter att du lagt din order hos oss

Vad kostar frakten?
Vi har en fast fraktavgift på 49 kr. Handlar du för mer än 499 kr bjuder vi på frakten.

Hamnar mitt paket i brevlådan eller hos postombudet?
Är det ett mindre paket hamnar det i brevlådan medan större paket antingen levereras hem till din dörr eller till ditt Postnord-ombud.

Kan jag hämta min beställning på ert lager?
I dagsläget erbjuder vi inte möjligheten att hämta upp din beställning hos oss utan alla beställningar skickas till dig.

Kan jag få mängdrabatt?
Vill du köpa ett större antal av en produkt till ditt företag ber vi dig kontakta oss på [email protected] med artikelnummer och antal samt när du behöver ha varorna levererade så återkommer vi till dig inom kort med en offert.

Kan ni skicka ett provexemplar på en produkt?
Tyvärr har vi ingen möjlighet att göra detta. Däremot går det bra att beställa produkten direkt på vår hemsida.

Finns varan i lager?
Till höger om produktbilden finns en grön text som indikerar om varan finns i lager eller inte. Det går tyvärr inte att reservera några produkter innan du har lagt din beställning.

Jag hittar inte en specifik produkt på er hemsida, kan ni ta in den i sortimentet åt mig?
Vi försöker regelbundet att utöka vårt sortiment, berätta gärna vad du saknar genom att kontakta oss på [email protected]

Kan ni sponsra/samarbeta med min blogg eller mitt evenemang?
Eventuellt! Kontakta oss med lite mer information om vad du tänkt dig så återkommer vi med ett svar inom kort.

Får jag använda era produktbilder på min blogg eller i en tidning?
Det går bra så länge du anger att bilden kommer från tingeltangel.se

Hur avanmäler jag mig från ert nyhetsbrev?
Detta gör du enklast genom att klicka på länken längst ner i nyhetsbrevet.

Jag vill returnera hela/delar av min beställning!
Självklart! Öppet köp gäller i 14 dagar så länge du inte öppnat förpackningen. Om du vill göra en retur kontaktar du oss på [email protected] och uppger namn och ordernummer. Vi mejlar ut en retursedel till dig som kan skrivas ut och fästas på ditt paket. Returfrakten betalar du som kund.

Produkten jag vill köpa är slut i lager, när kommer den in igen?
En produkt som sålt slut kommer vanligen in i lager igen inom kort, så länge den inte är slut hos vår leverantör. Du kan bevaka produkten genom att ange din e-post och får då automatiskt ett mail så snart vi har produkten i lager.

Det är fel i min beställning!
Kontakta kundtjänst på [email protected] och beskriv vad som blivit fel så ska vi göra vårt allra bästa för att hjälpa dig så fort som möjligt!

Min produkt gick sönder eller var inte som utlovat. Vad gör jag nu?
Kontakta oss på [email protected] och beskriv vad som hänt så hjälper vi dig. Bifoga gärna bilder på eventuella skador på din produkt i ditt mail för snabbare ärendehantering. Transportskadade eller felaktigt levererade varor ska anmälas till oss inom 7 dagar från mottagandet för att godkännas. Skicka inte tillbaka felaktiga varor utan att ha varit i kontakt med oss först.